Reklāma Internetā

Internets ir samērā jauna informācijas pārraides vide. Tomēr globālā tīkla ievērojamās priekšrocības, salīdzinot ar parastajiem masu mēdijiem, nodrošina ļoti strauju lietotāju skaita pieaugumu. Turklāt globālā tīkla popularitātes pieauguma tempi nesamazinās. Tādējādi internetu jau var aplūkot kā efektīvu tirdzniecības un reklāmas līdzekli pat nelielos vietējos tirgos.

Global Project Solutions var izstrādāt reklamas kampaņu internetā. Izstrādāt dažādus interaktīvus bannerus, kas piesaistīs to auditoriju, kurai tas ir paredzēts. Global Project Solutions var nodrošināt statistiku ar kuras palīdzību, Jūs redzēsties vai reklāmas kampaņa bija efektīva.

Interneta reklāmas priekšrocības:

  • Mazākas izmaksas.
    Vienas reklāmas izmaksas ir zemākas, salīdzinot ar parastajiem masu mēdijiem. Tādējādi vajadzīgo auditoriju ar reklāmu internetā var aptvert ar mazākiem izdevumiem.
  • Lielāka elastība un operativitāte.
    Internets ļauj elastīgāk plānot reklāmas kampaņu. To var sākt, pārtraukt vai izmainīt jebkurā laikā, brīvi var regulēt arī auditorijas lielumu.
  • Lielāks informācijas apjoms klientam
    Interneta reklāmā Jūs sniedzat klientam praktiski jebkuru informācijas daudzumu, nepalielinot savus izdevumus! Turklāt reklāma internetā vienlaicīgi aizvieto vairākus parastās reklāmas veidus. Banneris ir imidža reklāma, bet ieinteresētiem patērētājiem savā mājas lapa Jūs varat sniegt konkrētu informāciju par visiem Jūsu produktiem un pat piedāvāt iepirkties tiešsaistes režīmā.
  • Interaktīvās iespējas
    Reklāma internetā pircējam ir interesantāka, jo ļauj izvēlēties vajadzīgo informāciju par Jūsu firmu interaktīvā režīmā.
  • Rezultātu kontrole
    Interneta reklāmas iespējas ļauj reālā laika režīmā sekot reklāmas rezultātiem un vajadzības gadījumā mainīt tās ārējo izskatu vai intensitāti. Tas ļauj noteikt un izmantot visefektīvākos reklāmas risinājumus tieši Jūsu firmai.

Reklāma internetā patērētājiem ir neierastāka un tāpēc tos vairāk piesaista. Turklāt tāds reklāmas veids liecina par reklāmas devēja progresivitāti un izdevīgi izceļ viņu uz konkurentu fona.

Cenu politika

Reklāmas cenas var būt ļoti atšķirīgas. Cenu galvenokārt nosaka ieguldītais darba laiks.

E-pasts:
Parole:
IT pakalpojumu palidzība Lapas saturs